سنندج - شهرک صنعتی شماره یک خیابان تعاون انتهای فرعی سمت چپ

سیموتو ریس پلاس مدل تک LCD

سیموتو ریس پلاس شبیه ساز بازی ماشین

سیموتو ریس، شبیه ساز رانندگی بدون محدودیت در زمان و مکان!

 

    سیموتو ریس پلاس از سری محصولات شبیه ساز رانندگی سیموتو است که برای واقعی ترین تجربه رانندگی طراحی و تولید شده است. ظاهر زیبا، تکنولوژی و کیفیت بالای تولید این محصول، تضمین کننده شبیه سازی رانندگی دقیق، لذت بخش و مناسب برای اهداف آموزشی و تفریحی است.

این محصول یکی از پر فروش ترین شبیه سازهای رانندگی و از محصولات ثابت بخش واقعیت مجازی شهربازی ها است که همواره مورد  استقبال استفاده کنندگان در سنین مختلف قرار می گیرد. این محصول تمامی استانداردهای لازم برای شبیه سازی رانندگی واقعی، ایمن و هیجان انگیز را دارد. هزینه نگهداری پایین، طول عمر بالا،  قابلیت به روز رسانی نرم افزاری و تعمیر ساده سخت افزاری از مهمترین دلایل انتخاب این محصول پر طرفدار برای شهربازی ها است.

   مشخصات ظاهری :

بدنه فایبرگلاس، نورپردازی زیبا، تودوزی چرمی، صندلی ریس استاندارد دارای ریل تنظیم فاصله، رنگ بدنه خودرویی، آکاردئون استاندارد با طول عمر بالا، تابلو کنترلی دارای الزامات فنی و کنترلی استاندارد

مشخصات فنی :

    این محصول در دو پلتفرم ثابت ( ویبراتوری) و سیمولاتوری (دو و سه محوره) تولید می شود. هر یک از این مدل ها میتواند با عینک واقعیت مجازی و یا صفحه نمایش در سایز های مختلف همراه باشد.

استفاده از سروو موتورهای 750 وات و مکانیزم خلاقانه با قابلیت ایجاد حداکثر حرکت در مساحت محدود و مناسب برای کار دائم در شهربازی ها. دارای سیستم صوتی

پلتفرم این محصول بر اساس مدل سازی بهینه نرم افزاری تولید شده است که تمامی شرایط عملکرد، نگهداری و طول عمر بالا در پروسه ساخت لحاظ شده است.

هزینه نگهداری این محصول پایین است و در صورت بروز هرگونه اشکال نرم افزاری می توان از راه دور اقدام به رفع آن نمود. اشکالات سخت افزاری به دست افراد فنی با تجربه کم هم قابل رفع است و حتی در صورت بروز اشکال اساسی در یک قطعه، میتوان با باز کردن چند پیچ، اقدام به تعویض قطعه نمود.

دارای عیب یاب داخلی، قابلیت استفاده از بیشتر بازی های رانندگی مشهور دنیا، تطابق حداکثری حرکت و تصاویر واقعیت مجازی برای پرهیز از بروز هرگونه حالت سرگیجه واقعیت مجازی، قابلیت تغییر تنظیمات حرکتی از طریق نرم افزار داخلی برای دستیابی به شبیه سازی دلخواه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

Show only reviews in فارسی (0)

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیموتو ریس پلاس مدل تک LCD”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موجود است، هم‌اکنون میتوانید سفارش دهید!
ناموجود!