سنندج - شهرک صنعتی شماره یک خیابان تعاون انتهای فرعی سمت چپ

سیموتو رولر کاستر مدل plus

 

شبیه ساز واقعی ترن هوایی رولر کاستر مدل پلاس

 

سیموتو آر سی یک شبیه ساز حرفه ای و تخصصی یک الی سه نفره برای تمامی ترن هوایی های مشهور دنیا و هر ترن هوایی طراحی شده توسط نرم افزار ویرایشگر مخصوص آن است. این شبیه ساز با دقت بالا تمامی مسیر های طراحی شده را طی کرده و هر گونه پارامتر از جنس نور، آب و هوا، آبجکت های متحرک و ثابت، صوت های سفارشی و … را در طبق طراحی های قابل ویرایش، اجرا می کند. در شبیه ساز ارائه شده بهمراه این محصول، قابلیت تولید مسیرها و سناریو های متنوع با تم های سفارشی وجود دارد. این ویژگی سیموتو آر سی را به یک محصول بی رقیب در قیاس با نمونه های مشابه تبدیل می کند، چراکه محدودیتی در تعداد محتواهای ارائه شده وجود ندارد و حتی امکان خلق مسیرهای سفارشی بر اساس نیاز مشتری در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی های مهم این محصول پر طرفدار، قابلیت استفاده از آن برای تمامی رده های سنی، بدون داشتن پیش نیازی از آشنایی با واقعیت مجازی و بازی  است. چراکه این محصول تمامی اتفاقات را بصورت خودکار و بدون دخالت اپراتور و سرنشین مدیریت می کند.

 

مشخصات ظاهری :

بدنه از جنس فایبرگلاس و فلز، نورپردازی زیبا، تودوزی چرمی، صندلی ریس ، آکاردئون استاندارد با طول عمر بالا، تابلو کنترلی دارای الزامات فنی و کنترلی استاندارد، شبیه ساز پنل کنترل ترن هوایی

 

مشخصات فنی :

    این محصول در سه مدل یک، دو و سه نفره تولید می شود. هر یک از این مدل ها دارای عینک واقعیت مجازی و سیستم صوتی است.

استفاده از سروو موتورهای 750 وات الی 2 کیلو وات و مکانیزم خلاقانه با قابلیت ایجاد حداکثر بازه حرکتی در مساحت محدود و مناسب برای کار دائم در شهربازی ها.

پلتفرم این محصول بر اساس مدل سازی بهینه نرم افزاری تولید شده است که تمامی شرایط عملکرد، نگهداری و طول عمر بالا در پروسه ساخت لحاظ شده است. دارای سیستم صوتی، شبیه ساز باد و کنترل آن در تابلو کنترلی

هزینه نگهداری این محصول پایین است و در صورت بروز هرگونه اشکال نرم افزاری می توان از راه دور اقدام به رفع آن نمود. اشکالات سخت افزاری به دست افراد فنی با تجربه کم هم قابل رفع است و حتی در صورت بروز اشکال اساسی در یک قطعه، میتوان با باز کردن چند پیچ، اقدام به تعویض قطعه نمود.

دارای عیب یاب داخلی، قابلیت شبیه سازی تمام ترن هوایی های مشهور دنیا، تونل های وحشت، مسیر های عبور از تم پارک ها و تطابق حداکثری حرکت و تصاویر واقعیت مجازی برای پرهیز از بروز هرگونه حالت سرگیجه واقعیت مجازی، قابلیت تغییر تنظیمات حرکتی از طریق نرم افزار داخلی برای دستیابی به شبیه سازی دلخواه نسبت به درخواست و نیاز مشتریان.

ارتفاع

220cm

برند

سیموتو

طول

170cm

عرض

140cm

مدل

plus

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

Show only reviews in فارسی (0)

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیموتو رولر کاستر مدل plus”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موجود است، هم‌اکنون میتوانید سفارش دهید!
ناموجود!