سنندج - شهرک صنعتی شماره یک خیابان تعاون انتهای فرعی سمت چپ

سیموتو سیمبال بسکتبال واقعیت مجازی

شبیه سازی بازی بسکتبال

سیم بال یک بازی پرتاب توپ مهارتی و نوآورانه از سیموتو بر اساس بازی بسکتبال است. این محصول برای اولین بار برای تمامی رده های سنی و در سه مود رقابتی انفرادی، تیمی و چهار نفره طراحی و تولید شده است. شیوه قرارگیری چهار حلقه بسکتبال ، سنسورهای حساس تشخیص گل، نرم افزار اختصاصی و صفحه نمایش 43 اینچی سیم بال، به کمک افکت های انیمیشنی و صوتی، هیجان و لذت بازی را دوچندان نموده است. ظاهر جذاب و نورپردازی این محصول در نگاه اول مخاطبین را به پرتاب توپ و چالش فرا می خواند. امکان ادامه رقابت افراد بازنده با کشیدن کارت مجدد و برگشت به بازی و همچنین جذابیت رقابت در مراحل پیاپی، مدل درآمدی این دستگاه را بسیار موفق تر نموده است. در این دستگاه امکان درج متن تبلیغاتی، تغییر ساده تنظیمات بازی و تغییر افکت های صوتی وجود دارد.

مشخصات ظاهری :

بدنه از جنس فلز با پوشش رنگ الکترو استاتیک و ام دی اف، نورپردازی زیبا، نصب استاندارد صفحه نمایش 43 اینچی، اتصالات پیچ و مهره ای آلن با قابلیت مونتاژ و دمونتاژ سریع، سیستم صوتی

مشخصات فنی :

    این محصول دارای صفحه نمایش بزرگ و سیستم صوتی است.  تمامی اتصالات و قطعات این محصول براحتی قابل تعمیر، سرویس و نگهداری هستند. نرم افزار تولید شده دارای منوی کاملی برای ایجاد بهترین تنظیمات بازی است. سنسورهای تشخیص گل دارای دقت و کیفیت بالا و هزینه نگهداری پایین هستند.

هزینه نگهداری این محصول پایین است و در صورت بروز هرگونه اشکال نرم افزاری می توان از راه دور اقدام به رفع آن نمود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

Show only reviews in فارسی (0)

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیموتو سیمبال بسکتبال واقعیت مجازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موجود است، هم‌اکنون میتوانید سفارش دهید!
ناموجود!