سنندج - شهرک صنعتی شماره یک خیابان تعاون انتهای فرعی سمت چپ

سیموتو فلایت مدل VR

شبیه ساز پرواز بدون محدودیت زمان و مکان

فونیکس یک محصول استاندارد، منحصر به فرد و نوآورانه برای شبیه سازی بازی های پروازی واقعیت مجازی یا مبتنی بر صفحه نمایش چند وجهی است. بدنه این شبیه ساز بصورت انحصاری توسط سیموتو طراحی و تولید شده است. مدل و نوع قرارگیری باله ها، مکانیزم اتوماتیک حرکت باله ها و جوی استیک جک دار زیبایی و کاربری این شبیه ساز را متمایز نموده است. فونیکس برای استفاده های آموزشی و سرگرمی مناسب است. تجربه پرواز با یک هواپیمای جنگنده در یک زمان 5 دقیقه ای و یا بیش از 2 ساعت خلبانی یک هواپیمای مسافربری از زمان تیک آف تا لندینگ در این شبیه ساز امکان پذیر است.

مشخصات ظاهری :

بدنه از جنس فایبرگلاس، نورپردازی زیبا، صندلی چرمی، جوی استیک جک دار، باله های متحرک، آکاردئون استاندارد با طول عمر بالا، تابلو کنترلی دارای الزامات فنی و کنترلی استاندارد ، جوی استیک مخصوص پرواز

مشخصات فنی :

این محصول دارای عینک واقعیت مجازی و سیستم صوتی است. پلتفرم آن در دو مدل دو و سه محوره تولید می شود.

استفاده از سروو موتورهای 750  وات و مکانیزم خلاقانه با قابلیت ایجاد حداکثر بازه حرکتی در مساحت محدود و مناسب برای کار دائم در شهربازی ها.

پلتفرم این محصول بر اساس مدل سازی بهینه نرم افزاری تولید شده است که تمامی شرایط عملکرد، نگهداری و طول عمر بالا در پروسه ساخت لحاظ شده است. دارای سیستم صوتی .

هزینه نگهداری این محصول پایین است و در صورت بروز هرگونه اشکال نرم افزاری می توان از راه دور اقدام به رفع آن نمود. اشکالات سخت افزاری به دست افراد فنی با تجربه کم هم قابل رفع است و حتی در صورت بروز اشکال اساسی در یک قطعه، میتوان با باز کردن چند پیچ، اقدام به تعویض قطعه نمود.

دارای عیب یاب داخلی. با قابلیت تغییر پارامترها برای ایجاد حس بهتری از شبیه سازی. امکان نصب بازی های شبیه ساز آموزشی و  جنگی پرواز

ارتفاع

160cm

برند

سیموتو

جنس بدنه

فایبر گلاس

مدل

vr

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

Show only reviews in فارسی (0)

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیموتو فلایت مدل VR”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موجود است، هم‌اکنون میتوانید سفارش دهید!
ناموجود!