سنندج - شهرک صنعتی شماره یک خیابان تعاون انتهای فرعی سمت چپ

تجهیزات شهربازی سرپوشیده + VR | سیموتو

21 مارس 2024 110 بازدید بدون دیدگاه
شهربازی

شهربازی ها در دو نوع شهربازی سرپوشیده و روباز طراحی شده اند. شهر بازی سرپوشیده در مجتمع تجاری یا ساختمان های بزرگ قرار گرفته و می تواند با تجهیزات مربوطه فضای پر نشاط و هیجان برای خانواده ها و کودکان فراهم کند‌. در این مقاله در مورد شهر بازی سرپوشیده و تجهیزات شهربازی سرپوشیده اطلاعات مفیدی به شما ارائه می دهیم.

شهربازی سرپوشیده 

در شهر بازی سرپوشیده انواع دستگاه های بازی مانند توپ پرتابی، میدان بازی، مبارزه با سلاح نرم و تیراندازی و… وجود دارد تا کودکان بتوانند هیجان خود را در فضای امن و مطمئن تخلیه کنند. شهربازی سرپوشیده فضای کنترل شده و ایمن برای کودکان است به همین دلیل خانواده ها با رها کردن کودکان در این محیط امن نگرانی ندارند. کودکان می توانند در این محیط کاملا کنترل شده به فعالیت های تفریحی سرگرم باشند و زمان خوشی را سپری کنند.

تجهیزات شهربازی سرپوشیده

  • دستگاه های مکانیکی شهربازی
    یکی از دستگاه های شهربازی سرپوشیده که در شهر بازی رو باز هم استفاده می شود دستگاه های مکانیکی است. البته دستگاه های مکانیکی که در ابعاد و وزن کمتر تولید می شوند برای شهر بازی سرپوشیده مناسب هستند. از انواع دستگاه های مکانیکی می توان به تاب دلقک، مری گراند، فریزبی کودک، آفتاب مهتاب، یوفو و… اشاره کرد.
  • دستگاه های جایزه گیر
    دستگاه های جایزه گیر از دیگر تجهیزات شهر بازی سرپوشیده است. این دستگاه ها دقت و عملکرد عالی دارند و می توانند دستگاه بی خطری برای شهربازی ها باشند.

  • دستگاه های تیکتی
    بعد از این که تیکت دریافت کردید می توانید برای دریافت جایزه خود به باجه بروید. دستگاه های Spin n win و Dino نمونه ای از دستگاه های تیکتی هستند.
  • بازی واقعیت مجازی
    دستگاه های واقعیت مجازی یا VR از پر طرفدارترین دستگاه ها و تجهیزات شهربازی سرپوشیده هستند. این دستگاه ها شبیه به واقعیت شبیه سازی شده اند تا افراد هیجان واقعی را در دستگاه واقعیت مجازی تجربه کنند. از شبیه ساز های واقعیت مجازی می توان به شبیه ساز واقعیت مجازی هواپیما، رانندگی، آسانسور، سورتمه و… اشاره کرد.
  • دستگاه های کودکان
    دستگاه کودکان از تجهیزات درآمد زا در شهربازی ها هستند که هیچ خطری برای کودکان ندارد. این دستگاه ها هیجان و لذت را به وجود کودکان تزریق می کنند و در حین ایجاد هیجان کودکان کمی ترس همراه را با لذت را هم تجربه می کنند. دستگاه های تکان دهنده سکه ای، استخر توپ، ترامپولین، سافت پلی، سرسره و… از تجهیزات شهر بازی سرپوشیده هستند.

در مورد دستگاه بسکتبال شهر بازی بخوانید.

شهربازی کودکان

  • دستگاه های اسپرت و رومیزی
    دستگاه های رومیزی از پر طرفدار ترین دستگاه ها در شهربازی ها هستند که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. گیم بسکتبال، هند اسپید، فوتبال اوکونومی، ایرهاکی، فوتبال دستی و… نمونه پر طرفدار از تجهیزات شهربازی سرپوشیده هستند.
  • تجهیزات ویدیویی
    دستگاه های ویدیویی از مهیج ترین و پر طرفدار ترین دستگاه ها در شهر بازی ها هستند که به صورت مسابقه ای طراحی شده اند. گیم سوپر بایک و بازی شکار در جنگل دونمونه از پر طرفدارترین دستگاه های ویدیویی هستند.

خرید وسایل شهربازی سرپوشیده

اگر شما قصد خرید تجهیزات شهر بازی سرپوشیده را دارید و می خواهید شهر بازی سرپوشیده راه اندازی کنید بهتر است بدانید خرید این تجهیزات بسیار حساس است، چرا که ابن تجهیزات باید تضمین کننده امنیت کودکان و بزرگسالان باشد‌‌. بهتر است این تجهیزات را از مکانی خریداری کنید که به کیفیت دستگاه و ایمن بودن آن اطمینان کامل دارید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید دستگاه های واقعیت مجازی و شهر بازی با کارشناسان ما در سیموتو تماس بگیرید تا اطلاعاتی راجع به قیمت تجهیزات شهربازی سرپوشیده و واقعیت مجازی و شرایط خرید کسب کنید.

در مورد شهر بازی گهرپارک سیرجان بخوانید.

جمع بندی 

شهر بازی ها مکان تفریحی و سرگرمی برای بزرگسالان و کودکان هستند، چرا که استفاده از تجهیزات شهر بازی رنج سنی مشخصی ندارند. البته وسایل شهربازی کودکان مناسب رنج سنی 3 تا 12 سال طراحی شده است. همچنین تجهیزات شهر بازی خطرناک و پیچیده مناسب کودکان طراحی نشده است. در این مقاله سعی کردیم تجهیزات شهر بازی سرپوشیده را معرفی کنیم تا قبل از ورود به دنیای هیجان انگیز شهر بازی آشنایی مختصری راجع به دستگاه ها داشته باشید. همچنین مکانی معتبر برای خرید تجهیزات واقعیت مجازی و شهر بازی معرفی کردیم. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در سیموتو تماس بگیرید‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موجود است، هم‌اکنون میتوانید سفارش دهید!
ناموجود!