سنندج - شهرک صنعتی شماره یک خیابان تعاون انتهای فرعی سمت چپ

گهرپارک سیرجان: مجموعه گردشگری و تفریحی

3 مارس 2024 147 بازدید بدون دیدگاه
گهرپارک سیرجان

آیا تا به حال از مجموعه گردشگری گهرپارک سیرجان بازدید کرده اید؟ یا نام آن را شنیدید؟ این مجموعه بسیار بزرگ و زیبا یک مرکز سرگرمی و تفریحی بوده که در استان کرمان واقع شده است با دیدن این مجموعه بسیار زیبا در دل کویر حیرت زده خواهید شد، چرا که این دهکده فوق العاده زیبا را از تکنولوژی روز دنیا ساخته اند.  آدرس این موجوعه گردشگری و تفریحی کیلومتر ۲۰ جاده سیرجان – شیراز بوده و ساعت بازگشایی گهرپارک سیرجان به صورت روزانه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۲:۳۰ بوده اما توجه کنید که روز دوشنبه تعطیل است. در ادامه با ما همراه باشید تا با امکانات و بخش های مختلف گهرپارک آشنا شوید.

دیدنی های مجموعه گردشگری گهر پارک سیرجان

  • میدان ساعت
  • میدان تراک
  • المان ورزشی
  • آبشار و رودخانه مصنوعی
  • دریاچه مصنوعی
  • پل منظر
  • آمفی تئاتر روباز
  • موزه خزندگان
  • کبوتر خانه
  • سکوی عکاسی سیرجان
  • مجموعه عشایری
  • میدان ساعت
میدان ساعت گهر پارک سیرجان
  • میدان ساعت گهرپارک سیرجان
    میدان ساعت از زیبا ترین میدان هایی است که تا به حال در زندگی خود دیده اید. اطراف میدان ساعت با نخل ها و چمن های مصنوعی مزین شده تا تداعی کننده طبیعت بکر و زیبا باشد. در میدان ساعت یک صخره وجود دارد که ارتفاع آن ۴۷ متر است و روی این صخره بزرگ ساعتی به مساحت ۳۱۴ متر مربع و و قطر ۱۰ متری قرار دارد. مساحت این میدان با شعاع ۱۰۰ متری معادل ۳۱۴۱۵ متر مربع تخمین زده شده که به عنوان دومین ساعت خاورمیانه شناخته شده است. بازدیدکنندگان از مجموعه گهرپارک سیرجان می توانند از این ساعت بسیار زیبا و بزرگ عکاسی کنند.

میدان تراک گهرپارک سیرجان
میدان تراک در ابتدای ورودی این دهکده تفریحی و گردشگری واقع شده است. مساحت میدان تراک ۷۹۰۰ متر مربع بوده و شبیه میادین گودبرداری معدن ساخته شده است. لوگوی مجموعه تفریحی و گردشگری را می‌ توانید با مساحت ۱۸۱۰ متر مربع و شعاع ۲۴ متری از قسمت ضلع شرقی میدان تراک مشاهده کنید. اگر در ضلع جنوبی آن نگاهی بیندازید متوجه وجود دستگاه دام تراک که به پله‌ های پیت معدن شبیه سازی شده می شوید.

میدان تراک گوهر پارک سیرجان

دریاچه مصنوعی
علاقه مندان به جاذبه گردشگری می‌ توانند برای کسب آرامش در کنار دریاچه قدم بزنند و حس طراوت و شادابی و هوای پاک را به وجود خود تزریق کنند. مساحت دریاچه گهرپارک سیرجان ۱۷۲۰۰۰ متر مربع بوده که در اطراف آن برای پذیرایی از مهمانان گرانقدر رستوران وجود دارد.

عمق دریاچه گهر پارک ۴/۴۰ و متراژ آن ۸۲۸۱۸ متر مربع بوده و ظرفیت آن ۲۶۰ هزار متر مکعب تخمین زده شده است. بهتر است آب های زیبای دریاچه شما را برای آبتنی و نزدیک شدن به آب وسوسه نکند و فقط از زیبایی دریاچه لذت ببرید.

آبشار و رودخانه مصنوعی
مسئولان مجموعه گهر پارک با تلاش و کوشش توانسته اند سیرجان را که یکی از شهرهای کویری کرمان است به یک فضای دل انگیز و با طراوت تبدیل کنند. شما می‌ توانید رودخانه و آبشار مصنوعی را مشاهده کنید که مانند طبیعت بکر شبیه سازی شده است. با کمی استراحت در کنار آبشار و رودخانه مصنوعی فرصتی برای شنیدن آواز دلنشین پرندگان و صدای گوش نواز رودخانه فراهم می شود که می‌ توانید مقداری آرامش را به وجود خود تزریق کنید. در کنار دریاچه و آبشارهای پرطراوت و دل انگیز مجموعه گهرپارک سیرجان آلاچیق‌ هایی قرار دارد که می‌ توانید در این آلاچیق‌ ها بساطی برای استراحت و تفریح پهن کنید و از طبیعت شبیه سازی شده رو به دریاچه غرق لذت و آرامش شوید.

کبوتر خانه
اگر شما علاقه دارید کبوتر های گهرپارک سیرجان را مشاهده کنید می‌ توانید به کبوترخانه مجموعه گهر پارک مراجعه کنید. کبوتر خانه دارای دو محیط آبخوری و دانه خوری برای پرندگان بوده و زمانی که وارد این بخش شوید می‌ توانید کبوترهای زیبا و رنگارنگ را بر فراز آسمان مشاهده کنید مطمئناً تجربه و حس بی نظیری خواهید داشت.

پل منظر
پا منظر از دیگر سازه‌هایی بوده که در گهرپارک سیرجان احداث شده است. پل منظر از چوب پلاست ساخته شده و قسمت‌ هایی از پل را شیشه‌های مقاوم پوشش داده است. زمانی که هوا تاریک شود نورپردازی‌ های زیبای پل می‌ تواند پیش چشم‌ شما منظره فوق العاده زیبا ایجاد کند. فضای زیبای پل منظر و دریاچه تمیز زیر پل و نوشیدن انواع نوشیدنی‌ های دلخواه می‌ تواند احساس لذت را در وجود شما دوچندان کند.

پل منظر دریاچه گوهرپارک سیرجان

سکوی عکاسی سیرجان
یکی از جذاب‌ ترین مکان‌ هایی که تمام گردشگران می‌ توانند در کنار آن عکس یادگاری بگیرند سکوی عکاسی سیرجان است. سکوی عکاسی سیرجان صخره بسیار زیبا بوده که گل و گیاهان بسیار زیبایی را می‌ توانید در اطراف آن مشاهده کنید. زمانی که شب شود درخشش المان سیرجان فضا را بسیار زیبا و جذاب می‌ کند و بهترین سوژه برای عکاسی به شمار می رود.

مجموعه عشایری گهرپارک سیرجان
بوی خوش آتش و چای آتشی که بوی خوش آن در بین شعله های آتش پخش شده و دشت‌های سرسبز و چادر بزرگ عشایری می‌ تواند تجربی بسیار زیبایی از زندگی در چادر عشایری برای شما ایجاد کند. مجموعه عشایری که به مساحت ۲۹۰۰۰ متر مربع احداث شده دارای ۷ آلاچیق و خانه روستایی و عشایری، ۱۰ سیاه چادر و چندین نیمکت در محوطه است‌.

تفریح و سرگرمی در گهرپارک سیرجان

  • پارک آبی
  • قایق سواری
  • فری سوئینگ
  • درشکه سواری
  • شهربازی روباز
  • پارک سرسره ها
  • زیپ لاین
  • سرزمین عجایب
  • بانجی جامپینگ

علاقمندان به جاذبه‌ های طبیعی و دریایی می‌ توانند به این مجموعه گردشگری و تفریحی مراجعه کرده و بازی‌ های ساحلی مانند قایق سواری انجام دهند.

شهربازی گهر پارک سیرجان

سرزمین عجایب گهر پارک سیرجان ( شهربازی سرپوشیده)
حال از در مورد طبیعت زیبا و دیدنی گهرپارک سیرجان صحبت کردیم بهتر است به سراغ شهربازی کودکان برویم که بخش مورد علاقه هر کودک و نوجوان است. شهربازی یا سرزمین عجایب ۳۲۵۰ متر مربع مساحت دارد که در آن ۷۵ دستگاه و تجهیزات شهربازی استاندارد برای ایجاد فضای مفرح و شاد برای کودکان وجود دارد. خانواده‌ ها می‌ توانند در این سرزمین عجایب فرصتی برای شادی کودکان خود فراهم کنند تا تمام انرژی و هیجان خود را در فضایی امن و آرام تخلیه کنند. همچنین تجربه ای فوق العاده از شادی و لبخند داشته باشند. این شهربازی سرپوشیده بوده و پذیرای کودکان با رده سنی بالای ۲ سال است.

  • شهربازی روباز
    شهربازی روباز گهر پارک به مساحت ۱۶۵۵۹۲ متر مربع با امکانات فوق العاده نظیر سرسره کودک، اسکیت یو، اسب گردان، فریزبی کودک، کشتی پاندولی، آکروجت، استخر توپ، هلیکوپتر کودک، تاب پرواز، جایروسوئینگ، استخر قایق کودک، یورو بانجی، یوفو کودک، کارتینگ، آفتاب مهتاب، رالی کودک، اینترپرایز، سرسره بادی، یوفو بزرگسال، ترن هوایی گهرپارک سیرجان، بانجی جامپینگ، جیرولوپ و… است. مجموعه شهربازی گهر پارک سیرجان پذیرای کودکان با رده سنی ۷ سال و بزرگسالان است.
  • پارک آبی گوهر پارک سیرجان
    وجود سرسره آبی و رودخانه هیجان ورود به این بخش را چندین برابر می کند. همچنین برای کودکان هم سرسره ای با ارتفاع مناسب ایجاد شده است. از امکانات مختلف پارک آبی می توان موارد زیر را نام برد:
  1. استخر و استخر آب درمانی
  2. جکوزی بخار و خشک
  3. حمام ترکی
  4. سونا
  5. موج ساز
  6. اتاق ماساژ 
  • سالن VR
    اگر مقالات قبلی ما را در مورد وی آر یا واقعیت مجازی خوانده باشید احتمالا با این اصطلاح آشنایی کامل دارید. از جذاب‌ ترین بخش‌های گهر پارک سالن واقعیت مجازی است. تجهیزات واقعیت مجازی به صورت الکترونیکی تولید شدند که می‌ توانند راه ارتباط به جهان مجازی یا واقعیت مجازی باشند. در این مجموعه سالن واقعیت مجازی یا وی آر به مساحت ۹۶۰ متر مربع احداث شده است تا افراد بتوانند واقعیت مجازی شبیه ساز های ترین هوایی، ماشین مسابقه‌ ای، سورتمه و سرسره، هواپیما، موتور سیکلت را به صورت مجازی و شبیه به واقعیت تجربه کنند.

برای مطالعه بیشتر: واقعیت مجازی چیست ؟ + معرفی 4 تجهیرات VR

امکانات گهر پارک سیرجان

کارتینگ
افرادی که عاشق هیجان سرعت و رانندگی هستند می‌ توانند در پیست کارتینگ مجموعه جنگلی گهر پارک که  دومین پیست بتنی ایران بوده از مشاهده مسابقات حرفه‌ ای غرق لذت شوند. این پیست مطابق با استانداردهای فدراسیون کارتینگ کشور اجرا شده بنابراین امنیت مورد نظر را دارد.

سرسره پرتاب در آسمان را می‌ توان جزو هیجان انگیزترین سرسره‌ های این بخش تلقی کرد که احساس پرشور و هیجان را در افراد ایجاد می کند.

بانجی جامپینگ
بخش سراسر هیجان انگیز دهکده جنگلی گهر پارک بخش بانجی جامپینگ است. اگر شما علاقه دارید هیجان واقعی سقوط از ارتفاع را تجربه کنید  این بخش می‌ تواند برای شما مهیج‌ ترین بخش دهکده جنگلی باشد. مطمئناً افرادی که عاشق هیجان هستند با انجام این ورزش تفریحی آدرنالین خون آن ها بالا می‌ رود و تجربه فوق العاده از سقوط از ارتفاع خواهند داشت. افرادی که از لحاظ فیزیکی سلامت هستند و رده سنی آن ها بالای ۱۶ سال است می‌ توانند این تجربه هیجان انگیز را کسب کنند. مهم است بدانید این بخش از مجموعه با استاندارد های مورد نیاز ساخته شده است بنابراین خاطر شما از بابت ایمنی و سلامت خود راحت باشد.

زیپ لاین
اگر شما هم جز افرادی هستید که به ارتفاع علاقه دارید بخش زیپ لاین این مجموعه می‌ تواند آرزوی شما را برآورده کند. شما می‌ توانید در بخش زیپ لاین گهرپارک سیرجان که ارتفاع بین زمین و هوا ۴۵ متر است تجربه حضور در ارتفاع را کسب کنید و هیجانات خود را تخلیه کنید. توجه کنید این بخش از مجموعه فقط پذیرایی افراد با حداکثر ۸۰ کیلوگرم و رده سنی بالای ۱۵ سال است. البته سازه به صورتی طراحی شده که می‌ تواند تا حداکثر ۱۶۰ کیلوگرم به صورت دو نفره را تحمل کند.

زیپ لاین گوهرپارک سیرجان

پارک سرسره‌ ها
هیجان واقعی را می‌ توانید در پارک سرسره‌ های گهرپارک سیرجان تجربه کنید. در واقع این مجموعه از چندین سرسره با سه لاین خشک و پرتاب تولید شده است که پذیرای افرادی که علاقمند به ارتفاع  و تجربه‌ های هیجانی هستند می‌ باشد.

پارک سرسره ها

کافه و رستوران گهر پارک سیرجان

مجموعه گهرپارک سیرجان علاوه بر طبیعت بسیار زیبا و دیدنی دارای مکان‌ هایی برای سرو انواع نوشیدنی و غذای سنتی و فست فود است. در این مجموعه شما می‌ توانید به همراه خانواده و دوستان خود به رستوران‌ ها و کافه با دکوراسیون متنوع مراجعه کنید. رستوران و کافی شاپ های گهرپارک:

  • رستوران جزیره
  • کافه پل
  • گذر غذای دور دریاچه
  • فست فود شادی
  • رستوران ترمه
  • آش کده سنتی
  • هایپر پارک
  • کافه آبشار
  • کبابی آبشار
  • گذر غذای دره
رستوران دریاچه

رستوران دریاچه
رستوران دریاچه در سه طبقه با ظرفیت ۳۰۰ نفری احداث شده است که دارای محیط تراس بسیار زیبا است. زمانی که برای سرو غذا وارد تراس این رستوران شوید می‌ توانید دریاچه بسیار زیبای مجموعه گردشگری را مشاهده کنید و در کنار آب دریاچه انواع خوراک‌ های ایرانی را سرو کنید. در واقع تراس رستوران دریاچه به شکلی طراحی شده تا زاویه دید آن دریاچه باشد و محیطی بی نظیر برای افراد کویر ایجاد کند.

کافه پل
کافه پل از زیباترین کافه‌ های مجموعه گهرپارک سیرجان بوده که فضایی آرام و دنج را برای گپ و گفت‌ های دوستانه و استراحت فراهم کرده است. کافه پل برای افرادی که علاقه مند به نوشیدن انواع نوشیدنی هستند مکانی لذت بخش تلقی می‌ شود. منوی کافه متنوع بوده و شما می‌ توانید با تماشای دریاچه زیبا هر نوع نوشیدنی که علاقه دارید را بنوشید و از نوشیدن در کنار دریاچه زیبا لذت ببرید.

کافه پل

گذر غذای دور دریاچه
فضای آرامش بخش کویر و تصویر زیبای دریاچه در دل کویر توانسته فضایی آرامش بخش را برای افراد خواهان آرامش فراهم کند. در کنار دریاچه گذرهای غذایی متنوعی وجود دارد. شما می توانید در کنار خانواده و دوستان خود و در اطراف دریاچه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، قهوه، بستنی و وافل و انواع پیتزا، سمبوسه، اسنک، فلافل و پفیلا را میل کنید.

فست فود شادی
در قسمت شهربازی مکانی برای چشیدن طعم منحصر به فرد فست فود فراهم شده است تا خانواده‌ها بعد از بازی کودکان و برای رفع خستگی و گرسنگی بتوانند با سرو انواع پیتزا و فست فود لذت ببرند. در مجموعه گهرپارک سیرجان شما می‌ توانید انواع پیتزاهای پپرونی، مخصوص و قارچ گوشت یا انواع برگر را سفارش دهید. در واقع رستوران های این مجموعه به شکلی طراحی شدند که تا تمام سلیقه افراد به غزه غذا و دکوراسیون را پوشش دهند و بتوانند در ذهن افراد تصویری زیبا و در عین حال لذت بخش ایجاد کنند.

فست فود شادی

رستوران ترمه
رستوران ترمه و مجموعه اقامتی گهرپارک سیرجان با ظرفیت ۳۵۰ نفری احداث شده است. علاقمندان به غذاهای ایرانی می‌ توانند انواع غذاهای ایرانی را در طبقه همکفت سرو کنند. همچنین برای سرو صبحانه یا استفاده از فضای کافی شاپ به طبقه اول مراجعه کنند. از مهمترین بخش رستوران ترمه می‌ توان به غذاخوری روباز و تراس بسیار زیبای آن در طبقه اول اشاره کرد. با دکوراسیون سنتی ایرانی طراحی شده است و در قسمت بالای رستوران می‌ توانید المان‌ های بادگیر سنتی را مشاهده کنید که فضای کویر را به افراد یادآور می‌ کند.

آش کده سنتی گهرپارک سیرجان
افرادی که علاقه به زندگی‌ های عشایری و نوستالژی هستند می توانند به آشکده سنتی این مجموعه مراجعه کنند. همچنین از عطر هیزم و چوب با طعم فوق‌العاده منحصر به فرد چای آتشی لذت ببرند و طعم منحصر به فرد آش سنتی را بچشند. شما می‌ توانید این حس بسیار زیبا و فوق‌ العاده را در چادرهای عشایری امتحان کنید یا اینکه روی نیمکت‌ های محوطه آشکده بنشینید و انواع دمنوش‌ های مختلف مانند گل گاوزبان، آویشن، قهوه جوش و بابونه را بنوشید. یا اینکه انواع آش مانند آش رشته، آش شیرازی، آش جو و عدسی را امتحان کنید.

آش کده سنتی گهرپارک سیرجان

کافه آبشار
اگر به جنوبی‌ ترین قسمت گهرپارک سیرجان بروید می توانید دره‌ ای بسیار زیبا را مشاهده کنید که به عنوان دره شرقی نامیده می‌ شود. کم جلو تر بروید در اواسط دره کافه‌ ای دو طبقه با ظرفیت ۱۰۰ نفری مشاهده می شود. شما می‌ توانید در کافه آبشار ساعتی استراحت کرده و به مشاهده آبشار دره درق بپردازید. همچنین انواع نوشیدنی‌ های گرم و سرد، بستنی و کیک یا خوراکی‌ های مختلف را امتحان کنید.

هایپر پارک
هایپر های مجموعه:

  • هایپر شهربازی
  • هایپر دریاچه
  • هایپر میدان تراک
  • هایپر دره
  • هایپر عشایری
هایپر پارک

اقامتگاه گهرپارک سیرجان

بوم‌ گردی گهرپارک سیرجان که متشکل از واحدهای مدرن و سنتی است می‌ تواند تجربه درانگیزی از اقامت در دل طبیعت کرمان و سیرجان برای شما رقم بزند. واحدهای اقامت بوم گردی به قدری راحت و تمیز هستند که اگر وارد آن شوید علاقه مند می شوید یک شب را تا صبح در این واحدهای تمیز و با امکانات بگذرانید. مجموعه اقامتی بوم گردی  گهرپارک سیرجاندارای ۲۲ واحد بدون خواب، ۹ واحد دو خوابه، ۴۱ واحد اقامتی سنتی و ۱۰ واحد یک خوابه احداث شده است و این ۲۹ واحد با چادر سیاه ساخته شده است. شما می‌ توانید تجربه فوق العاده و بی نظیری از اقامت در این واحد بوم گردی داشته باشید و در کنار آن از امکانات مختلف و رفاهی مجموعه استفاده کنید. امکانات آن شامل زمین چمن، لاندری، سالن پذیرش و رستوران‌ها و غیره است.

اقامتگاه گهر پارک سیرجان
دیگر مکان های دیدنی

1- فرهنگی مذهبی 

  • مسجد گهر شاد
    شنیدن نوای دلنشین و دلنواز اذان از گلدسته‌ های مسجد می‌ تواند حس آرامش را در دل شما ایجاد کند. مسجد گهرشاد دارای گلدسته‌ های بسیار زیبا و شبستان داخلی بوده که در مساحت ۱۰۵۱۱ متر مربع با الهام از مسجد گهرشاد مشهد ساخته شده است. محوطه مسجد دارای فضای سبز بوده تا فضایی برای استراحت خانواده‌ ها در کنار مسجد زیبای گهرشاد فراهم شود.
  • موزه دفاع مقدس گهرپارک سیرجان
    افراد ضمن اینکه می توانند در مجموعه گهرپارک سیرجان به شادی و تفریح بپردازند و در کنار طبیعت و شبیه سازهای طبیعت مانند دریاچه و رودخانه استراحت کنند این امکان در اختیار آن ها قرار گرفته تا بتوانند از موزه دفاع مقدس نیز بازدید کنند. در واقع سعی شده امکاناتی که در این مجموعه احداث شده سلیقه‌ های مختلف را پوشش دهد.

2- ورزشی

  •  دوچرخه سواری
  • زمین فوتبال
  • زمین والیبال
  • زمین والیبال ساحلی
  • زمین بسکتبال
  • تنیس
  • هند بال
  • سوارکاری
  • بومی- محلی
مسجد گهر پارک سیرجان

3- گلخانه ها

  • سینما گلخانه
    علاقه مندانی که علاقه به سینما یا فیلم دارند می‌ توانند در سالن سینما گلخانه پارک جنگلی که به سیستم‌ های صوتی، تصویری و ضبط و غیره مجهز است به تماشای فیلم بپردازند.
  • گلخانه ۲
    این مجموعه در گهرپارک سیرجان در حال ساخت است و در آینده نزدیک تبدیل به باغ پرندگان می شود.
  • گلخانه ۳
    این بخش نیز به مساحت ۴۱۰۰ متر مربع در حال ساخت است و قرار است در آینده به باغ و گل و گیاه تبدیل شود.
  • پارک ژوراسیک
    علاقه مندان به حیوانات منقرض شده مانند دایناسور می‌ توانند به پارک ژوراسیک مراجعه کرده و ۲۰ دایناسور قدیمی را مشاهده کنند و اطلاعاتی در مورد زیست آن ها به دست آورند. از امکانات و زیبایی‌ های این بخش از مجموعه می‌ توان به درخت کاکتوس مصنوعی و رودخانه و صخره‌ های مصنوعی اشاره کرد. ایجاد زیرساخت برای استفاده از انرژی تجدید پذیر، ۴ گلخانه با فناوری روز دنیا که با استفاده از سازه های منحصر به فرد و عظیم ساخته شده اند و ذخیره سازی انرژی از دیگر امکانات خارق العاده گهرپارک سیرجان است. بزرگ ترین گلخانه این موجوعه گردشگری ارتفاع ۵۰ متری دارد.
گلخانه شماره4

4- طبیعت

  • دره درق
    در قسمت جنوبی مجموعه پارک جنگلی دره ای با نام دره درق قرار دارد. دربرگرفتن کوه‌ های اطراف و آبشار ها و رودخانه‌ های مصنوعی صحنه بسیار زیبا را تداعی کرده است. گردشگران می‌ توانند ساعت‌ ها در این طبیعت بسیار زیبا استراحت کنند. در کنار این دره آلاچیق تعبیه شده وجود کافه‌های با امکانات بالا و گذر غذایی این مکان را تبدیل به فضایی آرام و دنج برای استراحت و تفریح کرده است.
دره درق

5- حیات وحش 

  • مزرعه حیوانات
    دیدن حیواناتی که تا به حال در عمرتان فقط نام آن ها را شنیده‌ اید بسیار هیجان انگیز و فوق العاده است. تصور کنید حیوان مورد علاقه خود را از نزدیک مشاهده کنید مطمئناً حس بسیار خوبی به شما دست می‌ دهد. حیواناتی که در حیات وحش گهرپارک سیرجان می  توانید مشاهده کنید به شرح زیر هستند:
  • گراز
  • راکون
  • شتر سفید
  • بز پیگمی
  • گوسفندهای فرانسوی مینیاتوری
  • شیر سفید
  • خرس
  • عقاب طلایی
  • گور ایرانی
  • ببر بنگال
  • کرکس دال
  • سگ قفقازی
  • آلپاکا
  • اسب پونی فلابلا
  • کانگروی قرمز
  • لاما
  • مجموعه پرندگان
    افرادی که عاشق پرندگان هستند می‌ توانند در این مجموعه ورزشی و تفریحی از دیدن پرنده‌ ها لذت ببرند. پرنده‌ هایی که در مجموعه گهرپارک سیرجان می‌ توانید ببینید عبارت از سار، طاووس، کبک سفید، بلبل خرما، یاکریم، بلدرچین کالیفرنیایی، اردک ماندارین، قو سیاه و قرقاول هستند.
  • میدان صخره ای
    در میدان صخره‌ای می‌ توانید حیواناتی نظیر گوزن، کل و بز، قوچ و میش و جبیر را مشاهده کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید.
گهر پارک سیرجان باغ وحش

جمع بندی

اگر شما هم علاقه مند به طبیعت و گردشگری هستید به هیچ عنوان پارک جنگلی گهرپارک سیرجان را از دست ندهید. این مجموعه می تواند انتظارات شما را از یک مکان تفریح و گردشگری به خوبی تامین کند. شرکت سیموتو توانسته با به کارگیری تجهیزات و تکنولوژی نوآورانه و پیشرفته در صنعت تولید تجهیزات واقعیت مجازی و شبیه ساز شهربازی کاری فراموش نشدنی انجام دهد. تجهیزات واقعیت مجازی و شبیه سازهای شهربازی گهر پارک سیرجان را تبدیل به یکی از بهترین مجموع ه‌های گردشگری و تفریحی کرده است. با استفاده از تجهیزات واقعیت مجازی این مجموعه می‌ توانید یک تجربه استثنایی و بی‌ نظیری از وارد شدن به دنیای عجیب و غریب واقعیت مجازی داشته باشید. در واقع مجموعه گهر پارک سیرجان با استفاده از تجهیزات واقعیت مجازی توانسته به یک قطب گردشگری جذاب در شهرستان سیرجان تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موجود است، هم‌اکنون میتوانید سفارش دهید!
ناموجود!